Асен Григоров: Журналистите трябва да насочваме прожекторите не накъдето ни кажат, а където е тъмно и страшно 4 дни 23 часа Гледам, че от два дни управляващите (с помощта на колегите журналисти) успяха да...
Весела Лечева разбрала за замислената среща със Стефка Костадинова от медиите 1 седмица 3 дни Дълго чаках този момент, категорична е Лечева Точно в 10 часа новоизбраният...
Тръмп замрази „Гласът на Америка“, Радио „Свободна Азия“ и Радио „Свободна Европа“ 1 month 4 дни Администрацията на президента Доналд Тръмп пусна в отпуск журналистите от „Гласът на...
Борисов абсурдно обяви медиите за по-богати от партиите 2 months 1 седмица После се оплака на журналистите, че данъчните проверявали улуците на къщата му в Банкя...
Ивайло Вълчев: Институциите изведнъж проумяха, че ТикТок не е някаква виртуална игра 4 months 1 седмица "Разумът и погледът върху по-близкото бъдеще да бъдат над всякакви политически интереси....
Кристоф Плате за медиите в Югоизточна Европа: След края на комунизма - креативност, днес - фрустрация 4 months 1 седмица "Професионалната журналистика ще оцелее". Важно е традиционните медии да не се...
Проф. Росен Стоянов: Трябва да има държавна политика за защита на свободата на словото 5 months 6 дни "Етичните принципи не ограничават, а дават права и възможност за свободно изявяване на...
Радослав Стоянов: Основна част от политическото влияние в социалните мрежи не е от купена реклама 5 months 1 седмица Социалните мрежи са изключени от специализирания контрол на политическата реклама,...
Доц. Иво Инджов: Предизборната кампания е вяла, партиите пазят сили за следващи избори 5 months 4 седмици "Възражда се политическият натиск върху медиите в България и срещу конкретни журналисти"ю...
София Владимирова: Когато медията загуби доверие, никакъв контрол не може да го възстанови 6 months 3 дни "Технологията не е хапче за всичко. Съдържанието е кралят". Предизборните формати са...
ИТН, ДПС-Пеевски и БСП харчат най-много пари за реклама в медиите 6 months 3 дни „Има такъв народ“ (ИТН), ДПС – Ново начало и БСП са на първите места...
Сметката на партиите за медийна реклама – 500 хил. лева за 10 дни кампания 6 months 1 седмица Около половин милион лева са инвестирали партиите в реклама в медиите за първите 10 дни...
Никола Тулечки: Хората буквално не живеят в една и съща реалност 6 months 2 седмици В рубриката на предаването "Мрежата" "Въпреки мрежата" по програма "Христо Ботев" ...
Център за изследване на демокрацията: Европейската комисия трябва да предприеме иновативни законодателни мерки за подкрепа на медийния сектор 6 months 2 седмици В условията на политическа поляризация и засилена дезинформация от страна на чужди...