CNN и NYT: Ядрените обекти на Иран не са унищожени. Тръмп: Фалшиви новини 1 month 3 седмици Нов епизод от войната между водещите американски медии и президента Предварителна...
Асен Григоров: Журналистите трябва да насочваме прожекторите не накъдето ни кажат, а където е тъмно и страшно 4 months 1 седмица Гледам, че от два дни управляващите (с помощта на колегите журналисти) успяха да...
Весела Лечева разбрала за замислената среща със Стефка Костадинова от медиите 4 months 1 седмица Дълго чаках този момент, категорична е Лечева Точно в 10 часа новоизбраният...
Тръмп замрази „Гласът на Америка“, Радио „Свободна Азия“ и Радио „Свободна Европа“ 5 months 1 седмица Администрацията на президента Доналд Тръмп пусна в отпуск журналистите от „Гласът на...
Борисов абсурдно обяви медиите за по-богати от партиите 6 months 2 седмици После се оплака на журналистите, че данъчните проверявали улуците на къщата му в Банкя...
Ивайло Вълчев: Институциите изведнъж проумяха, че ТикТок не е някаква виртуална игра 8 months 2 седмици "Разумът и погледът върху по-близкото бъдеще да бъдат над всякакви политически интереси....
Кристоф Плате за медиите в Югоизточна Европа: След края на комунизма - креативност, днес - фрустрация 8 months 2 седмици "Професионалната журналистика ще оцелее". Важно е традиционните медии да не се...
Проф. Росен Стоянов: Трябва да има държавна политика за защита на свободата на словото 9 months 1 седмица "Етичните принципи не ограничават, а дават права и възможност за свободно изявяване на...
Радослав Стоянов: Основна част от политическото влияние в социалните мрежи не е от купена реклама 9 months 1 седмица Социалните мрежи са изключени от специализирания контрол на политическата реклама,...
Доц. Иво Инджов: Предизборната кампания е вяла, партиите пазят сили за следващи избори 10 months 2 дни "Възражда се политическият натиск върху медиите в България и срещу конкретни журналисти"ю...
София Владимирова: Когато медията загуби доверие, никакъв контрол не може да го възстанови 10 months 1 седмица "Технологията не е хапче за всичко. Съдържанието е кралят". Предизборните формати са...
ИТН, ДПС-Пеевски и БСП харчат най-много пари за реклама в медиите 10 months 1 седмица „Има такъв народ“ (ИТН), ДПС – Ново начало и БСП са на първите места...
Сметката на партиите за медийна реклама – 500 хил. лева за 10 дни кампания 10 months 2 седмици Около половин милион лева са инвестирали партиите в реклама в медиите за първите 10 дни...